Σύσκεψη στο ΥΠΑΑΤ για Διαβούλευση ΥΑ Θερμοκηπίων

Αίτηση Ενδιαφέροντος Συμμετοχής

Στα πλαίσια του προσχέδιου νόμου που ανάρτησε το ΥΠΑΑΤ προς διαβούλευση, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Ιουνίου, στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, πολύωρη σύσκεψη μεταξύ των Εκπροσώπων της Ένωσης Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων Ελλάδος – ΕΚΑΓΕΜ – και τις Αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου υπό την Εποπτεία του Γενικού Γραμματέα, κ. Γεώργιου Στρατάκου.

Οι θέσεις των Ελλήνων Κατασκευαστών δίνουν το σαφές μήνυμα ότι οι σύγχρονες κατασκευές πρέπει να εναρμονίζονται πλήρως με τους Ευρωκώδικες των θερμοκηπίων, ενώ οι διαδικασίες έγκρισης και ελέγχου μπορούν να απλοποιηθούν με τη χρήση ψηφιακών μέσων.

Κατά τον εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ των φορέων για τα τεχνικά ζητήματα της επικείμενης νομοθεσίας υπήρξαν πολλές και διαφορετικές απόψεις που αισιοδοξούμε με τις σωστές παρεμβάσεις να εξομαλυνθούν και να οδηγηθούμε σε ένα άρτιο νομοθετικό πλαίσιο.

Η ομιλία του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Μάκη Βορίδη, κατά τη διάρκεια της συνάντησης μας επεσήμανε την ασφάλεια των θερμοκηπιακών καλλιεργειών και την προστασία του παραγωγού σε πολλαπλά επίπεδα ως προτεραιότητα του Υπουργείου και ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε τη νέα Υπουργική Απόφαση.

Αν και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες, πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο για μια Υπουργική Απόφαση που θα δημιουργήσει ένα Κανονιστικό Πλαίσιο που θα τοποθετεί τα Θερμοκήπια στην πραγματική τους διάσταση.

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο στο Facebook!
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.